Általános sürgősségi ellátási rend a JENEI Fogászat rendelőiben a COVID-19 vírus miatti korlátozások ideje alatt

Készült: 2020. márc. 18

Ezúton tájékoztatjuk minden kedves betegünket, hogy a  Jenei Fogászat rendelői a koronavírus (COVID-19) miatt kialakult járványügyi helyzetre tekintettel fokozott körültekintéssel, higiéniai óvintézkedések foganatosítása mellett, sürgősségi esetek ellátására specializálódva működnek tovább 2020.03.16-tól.

•    A március 15-én megjelent kormányrendelet-módosítás értelmében NEAK FINANSZÍROZOTT PRAXISBAN csak SÜRGŐSSÉGI ELLÁTÁST végzünk:
Az igénybe vehető kezelések:
     a)    a fogak friss baleseti sérüléseinek elsődleges ellátása (visszahelyezés, sínezés, gyógyszeres kötés, foghúzás),
     b)    a fogból kiinduló gyulladások ellátása (fog üregének megnyitása, foghúzás),
     c)    a fogmeder gyulladás, bölcsességfog körüli gyulladt lágyrész-szövetek konzervatív kezelése
     d)    a szájüregen belüli tályog megnyitása,
     e)    a nyelést vagy/és légzést akadályozó idegentest eltávolítása,
     f)    a szájnyálkahártya és az ajak akut gyulladásos megbetegedéseinek gyógyszeres ellátása,
     g)    állkapocs-ficam visszahelyezése,
     h)    a frissen tört állcsont nyugalomba helyezése.
     i)    a háromosztatú ideg által kiváltott roham helyi érzéstelenítéssel történő csillapítása, valamint
     j)    bármilyen eredetű szájüregi vagy szájüreg környéki vérzés csillapítása (tampon, fedőkötés, véralvadást fokozó gyógyszerek helyi alkalmazása, varrat),

•    Akinek BÁRMILYEN lázzal járó, avagy alsó/felső légúti betegsége van, kérjük telefonon jelezze felénk kezelése tervezett időpontjának lemondását és maradjon otthon.
•    Aki az utóbbi két héten belül járt az alábbi országok bármelyikében: Olaszország, Kína, Dél-Korea, Izrael és Irán, Németország, kérjük szintén jelezze felénk telefonon időpontja lemondásakor és tartózkodjon otthon.

A páciensek és kollégáink egészségének védelme érdekében minimalizáljuk a rendelőben a páciensforgalmat, a kontaktust.

•    Belépés után a kézmosás minden páciens számára kötelező.
•    Óránként 1 páciens érkezhet. Több ember nem tartózkodhat a váróban (a várón kívül kell tartózkodni a korábban érkező páciensnek).
•    Kérjük Önöket, hogy kísérő nélkül érkezzenek hozzánk. Rendkívül indokolt esetek (mozgásban való korlátozottság, gyermek mellé felnőtt kísérő, stb.) kivételt képeznek. Amennyiben gyermekfogászatra jönnek, gyermekükkel egy szülővel érkezzen és a testvérek is maradjanak otthon.

KÉRJÜK, HOGY MINDEN ESETBEN EGYEZTESSENEK TELEFONON KOLLÉGÁINKKAL IDŐPONTOT A KEZELÉSRE!

Kérdés esetén szintén telefonon konzultálhatnak munkatársainkkal a rendelő elérhetőségein.

Köszönettel:
JENEI FOGÁSZAT